marți, 26 mai 2009

Cred ca am luat-o razna

Îmi tot sună de dimineaţă în cap "Am cravata mea sunt pionier, mă mândresc cu ea, sunt pionier..." şi "Treceti batalioane române Carpaţii, la arme cu...."Ori m-a lovit patriotismul ori m-a ajuns vreun blestem aruncat de clanul de furnici pe care l-am îndoliat ieri (n-am vrut...chiar s-a bagat sub piciorul meu furnicuţa aia).
Având în vedere ca am reuşit să nu mai caut prin toată casa după şerpi înainte de somn, mă bucur, cred ca am depăşit faza coşmarului din ultimele zile(victorie, uraaaaa!). Oricum, sunt razna, nici un om normal şi întreg la capăţână nu ar fi facut asta in fiecare seară. Asta m-a lecuit de dorinţa mea de întoarcere în timp, decât să mai visez încă odată, să trec prin toata paranoia cu verificările....mai bine înainte dragi tovarăşi, mereu înainte!
Salutări de la tovarăşă, să aveţi o zi de marţi superbă, fără alea 3 ceasuri rele(mama lor de ceasuri...de ce nu puteau fi orologii rele?) şi fără ghinioane.

Un comentariu: