marți, 26 mai 2009

Daca as fi pentru o zi barbat

Daca pentru o zi as putea sa fiu barbat as experimenta diverse chestii ca sa vad cum se simt si cum gandesc flacaii astia care se vor masculi puternici, sexul tare, cei mai buni soferi,cei mai buni si cei mai tari in general(parerea lor,egalitatea intre sexe exista de ceva vreme si sunt destule lucruri pe care ei nu le ar face,din diverse motive).Deci, sa purced...
1. As face avansuri unei pitipoance si as cuceri-o doar ca sa ma amuz de ea.
2. As face pipi din picioare langa un copac (bine...pt asta pot fi si caine nu doar barbat).
3. As face sex cu o femeie, doar ca sa cunosc senzatia din punct de vedere masculin.
4. M-as excita in public, dar nu as acoperi cu un ziar doar ca sa vad mutrele uimite din jurul meu.
5. As conduce ca un barbat si as clanxona nervos orice tipa care conduce, doar ca sa -i observ furia evidenta si buzele stranse in timp ce-mi sfinteste ziua (pentru asta trebuie sa fiu un barbat cu carnet si masina).
6. M-as duce la sala ca sa nu fac burta, cineva de la periferie o sa se vada muuult mai bine fara burta...
7. M-as imbraca ca o tipa si m-as duce intr-un magazin pretentios unde as ruga vanzatoarea sa-mi recomande haine "pentru fetite finute,asa ca mine".Figura ei o sa merite efortu!
8. As invita prietenii la meci in apartamentul personal unde le-as oferi bere si floricele (chiar vreau sa inteleg de ce se dau in vant barbatii dupa fotbal).
9. As face sex cu doua femei ca sa pricep de ce le place sexul in grup.
10. As incerca sa zambesc mai des.
Cred ca lista asta ramane deschisa...Voi ce ati face daca pentru o zi ar fi posibila o schimbare de sex?

5 comentarii:

  1. chiar asa?de ce le place femeilor sexul in grup?dar ce,mai...numai lor le place?sigur nu...cunosc eu

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt barbat,dar nu sunt adevarate toate prejudecatile astea :) De exemplu,nu-mi place footbalul,mi se pare destul de cretin sa-l urmaresti prea mult,mai bine ma uit la furnici cum vineaza lbelule. E ok sa-l joci ca sa-ti mai cada burta eventual dar sa faci o pasiune din a urmari pe altii.. e peste puterea mea de intelegere :)

    RăspundețiȘtergere
  3. daca as fi barbat as incerca sa vad dak pot sa-mi fac singur sex oral

    RăspundețiȘtergere
  4. dak as fi barbat as incerca sa vad dak pot sa-mi fac singur blowjob.

    si as bate pe cineva :D

    RăspundețiȘtergere
  5. iiiiiiiiii

    daca ai fi "barbata" o zi... sa te doare in pl de toti si de toate... sa vezi ce bine e :P

    gata.. am mai pus un post.. nu te mai lua atat de mine... :D

    RăspundețiȘtergere