vineri, 8 mai 2009

Moda "eu vreau"

Doamneee,mare ti-e gradina si plina ea cu tot felul de...dorinte.Am auzit zilele astea atatea fraze care incep cu "eu vreau" incat am sa incep si eu sa vreau ceva...ca doar nu le am pe toate.Si daca tot se poate,eu vreau concediu...mai vreau si bani de concediu...mai vreau si casa,masina,sa fie si o piscina(sa am unde sa-mi scald si sa-mi bronzez dorintele).
Azi am vrut sa dorm,dar mama masii de treaba am lucrat toata ziua.oare daca incep sa bat din picior ca un copil mic si razgaiat am sa am tot ce vreau?Observ ca functioneaza treaba asta,mai ales la nepoteii care-si scot bunicii la plimbare(sau o fi invers?).Buni vreau aia, si ea ca o "buni" de treaba ia,ca deh,sufletelul bunicii doreste aia.Si uite asa incepe de la frageda pruncie moda "eu vreau".
Nu mi mai amintesc cand am zis prima data "eu vreau", dar stiu sigur ca la un am fost refuzata cel putin odata...asa mi am dorit sa fiu baiat si nu mi-a dat asta nimeni...Asa ca-mi promit mie ca in viata urmatoare(da dom'le cred in reincarnare...numai pisicile sa aiba 9 vieti,vreau si eu!)am sa ma incarnez intr-un baiat.Unul cu fund sexy(din care asa ai vrea o bucatica) si homosexual...ca sa moara toate fetele cand au sa afle ca "Iubitu ma asteapta,da da,iubitu,nu iubita".
Deja vizualizez figurile amuzate(imaginatia bat-o vina) care or sa aiba o singura chestie de spus...iar a luat-o razna!Si care-i problema?O iau razna pe neuronii mei nu pe ai vostri.
Nu ma pot abtine sa nu scot limba :P



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu