duminică, 24 octombrie 2010

in fond...BANII VORBESC! (pe bune!)


Daca Fat-Frumos sau Ileana Cosanzeana nu ar mai avea in posesie un cal alb sau un titlu de printesa oare tot asa de roz si "pana la adanci batraneti" ar merge lucrurile?
Mizez pe NU. Un mare nu!
Oricat de mult am vrea sa credem ca dragostea e desprinsa din povesti....ei bine nu...ea chiar trece prin stomac. Si asta e o realitate! Sa vad eu cat de multa dragoste nebuna ar exista intre doi oameni daca nu ar avea nici macar de o mamaliga... Din cauza banilor, mai bine zis a lipsei, apar tot felul de discutii, mai mult sau mai putin taioase si, inevitabil, la un moment dat iti dai seama ca nu e tocmai ok sa continui. Nu te poti opri in momentul ala sa te gandesti "bai, eu oare ce caut cu aici?".

Cand alegi pe cineva te gandesti "cum ar fi daca"...si daca asta pe care ti-l formezi tu in cap nu e foarte bun sau nu-ti asigura stabilitate, zici pas, next one. De cate ori nu am refuzat pe cineva pentru ca ni s-a parut ca nu e chiar ceea ce cautam. Si, daca suntem pusi sa definim exact ce cautam...s-ar putea sa gasim alte motive, motive mai calme, numai sa nu recunoastem cu voce tare ca da dom'le, banii chiar conteaza. Vorba cuiva....nu aduc ei fericirea dar o cumpara si o intretin. Ca exista si alte motive care conteaza nu neg, doar ca treaba asta cu uitatu in portofel se aplica in draci, mai ales in ultima vreme. Au trecut timpurile romantismului, traim int-o lume nebuna, fara timp, stresata si mereu in miscare...o lume in care banii cam fac legea iar puterea e la ea acasas.

Daca cineva tine sa ma contrazica, e liber sa o faca. Accept pareri...argumentate.

Seara/zi buna si nu uitati sa zambiti...daca stati incruntati, faceti riduri!

2 comentarii:

  1. da, e o relitate. spune-mi, te rog, ca stiai mai demult aspectul acesta al "dragostei", cum ca e o tarfa materialista.

    RăspundețiȘtergere
  2. Evident...doar ca abia acum am dat glas, pardon scris...asta i tot. Am incetat sa cred in povesti de multa vreme, faza cu dragostea veche e ca si treaba aia cu Mos-Craciun...crezi in el pana la o varsta :D

    RăspundețiȘtergere