miercuri, 9 decembrie 2009

Lene la ceas de seara...


Acum cateva minute m-a lovit o lene...dar una din aia mare/imensa/colosala... Si cum eu la lene reactionez ciudat, acum m-a lovit asa un chef sa ma iau de orice...Primul lucru care m-a scos din papuci a fost pixul din fata (iar nu e in suport,mama lui de pix...de ce l-am lasat acolo oare?)...dupa pix am dat cu ochii de o pana si ma gandesc de unde o fi aparut (oare imi cad penele?...probabil ma transform). Pfff...mi am amintit ca am uitat becul aprins la bucatarie...

Gata, am ucis becul!
Am revenit...partea proasta e ca daca mai continuu mult o sa incep sa aberez...din ce in ce mai mult,cred ca i mai bine sa ma opresc. Pff...web-ul meu sta sucit. Incep sa cred ca sunt o ametita daca iar nu l-am indreptat,desi l-am vazut acum cateva ore.Bine, acum l-am indreptat, ca sa nu mai uit. Bine,uit! Si ce? Ma duc sa fac coada la casa de pensii si imi depun dosarul pentru pensionare pe motiv ca sufar de batranete precoce. Am sa iau mai multa pensie decat restul.

Gata! Imi ajunge!
Asa...acum am sa-mi fac [strategic] mult curaj si am sa ma ridic de la calculator...Ma duc sa-mi exersez talentul in ale masajului, colega mea o sa fie un om relaxat dupa asta.

Sayonara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu