marți, 9 noiembrie 2010

Cand esti prost...esti prost pana la capat


Daca esti prost...esti prost. Sa luam un exemplu clar, colega de apartament. O anunt ca plec in cosmos cu satelitu pentru ca nu-mi mai place aici,pana mea conditii de rahat, figuri, crivatul in camera pe sub usi etc....si cum vine iarna nu multumesc, vreau sa plec ca tin la mine. Buuuun si boooom, mai ales boom. A sarit in sus, la propriu, si a inceput sa urle ca nebuna ca de ce, ca trebuia sa-i zic cu o luna inainte(aaaaa, stii tanti,mai sunt 3 saptamani). Brusc s-a stricat masina de spalat, asta a fost tare...daca plec nu mai am voie sa o folosesc, ca se uzeaza si ea nu-si permite luxu asta. Brusc nu mai am voie sa fac nimic fara sa cer voie...daca vreau ceva sa o anunt, ca ea nu vrea sa fie deranjata cu nimic.

Femeie!!!! Daca esti proasta plateste o taxa. Daca duci lipsa de hormoni cumpara-i sau fa sex. De fapt de ce ma mir....e dintr-o parte a tarii unde se zice ca s-a rasturnat caruta cu prosti. Doar ca ea tine mortis sa o demonstreze.

Deci...anunt important...cine vrea sa vizioneze un film cu si despre prostie e invitat la mine acasa...stau la usa si tai bilete, macar asa castig si eu ceva din asta. Cine are curajul?

Eu, pe de alta parte, ar trebui sa ma duc la magazin sa-mi cumpar o masca ca sa nu iau microbu din aer, pentru ca tin la piticii mei prea mult ca sa-i imbolnavesc cu VS.....si cateva kg de rabdare ca sa pot rezista eroic cat mai stau.

Zambiti fratilor! Vand bilete la film....

7 comentarii:

  1. sunt de acord...prostia ar trebui sa se plateasca...statul roman ar face multi bani pe treaba asta :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am accesul liber la acest show....fac parte din scenariu :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. fata>>!!!ma ofer drept cameraman,macar sa facem un reality show, pe bune.Concluzie: singura care are de suferit e masina de spalat careia i s-a luat sertarul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci fata...esti angajat!
    Intr-adevar...saraca masina, suporta consecintele, probabil si ea ar vrea sa fuga, doar ca nu are picioare si nu poate

    RăspundețiȘtergere
  5. draga mea, sfat ? daca e de la vaslui, fa un bine umanitatii si impusc-o. nu-i va simti nimeni lipsa.
    in alta ordine de idei, fuck her :)) muta-te draga mea. insa pana atunci, sfatul meu este sa ii faci zilele fripte :>
    te pupa fata :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Dati-mi un pistol!!!!!
    Pana una alta....eu sunt un drac mic...imi caut, relax, nu mai vreau sa stau cu nebuna. Are si rabdarea mea o limita...Pup la fata

    RăspundețiȘtergere
  7. tare:)) macar piticii sa fie bine;)

    RăspundețiȘtergere