sâmbătă, 13 iunie 2009

Concluzii

Aleluia, traiesc,respir, gandesc, deci EXIST.
Dupa o noapte de tocit flecuri la papuci prin pub si o zi de lenevit dupa, cred ca am inviat si am concluzionat urmatoarele:
  • Lili face o cafea extraordinara...daca mai iau in calcul ca mi-a adus cafeaua la pat ca sa-mi revin concluzia e ca Lili e extraordinara
  • Sucul pe care l-am baut azi a fost a naibii de bun: Pepsi twist lemon,apropo
  • Sunt o norocoasa pentru ca am avut acidacetilsalicilic (wow, lung e cuvantul asta...mult mai simplu aspirina) in casa, traiasca rezerva de pastile
  • Aceeasi Lili a facut o ciorba mmmmmmmmm[...]mmmm (eu zic ca ati inteles nu i nevoie de explicatii,poate doar de reteta)
  • Pe la 15 si ceva,poate 16 s-a stranit o vijelie,oho...nu stiu cat a tinut, m a luat somnu
  • Dupa o zi de asta,asa m-a luat o leneeee
  • Vreau inapoi in pat

Cred ca ajung concluzionarile. Dau un impuls picioarelor si ma expediez inapoi de unde m-am ridicat acum 15 min, much better there!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu