joi, 21 mai 2009

Afis

Aleluiaa!!!!!!Am gasit,in sfarsit am gasit...dupa ce 2 zile am fugarit panourile publicitare prin oras am gasit imaginea asta tot pe tata Gugle...traiasca perioada de asteptare a cartilor in sala la BCU,uite asa dau eu de ce ma intereseaza.
Revenind la acest afis minunat prin natura lui,ca deh candidam la europarlamentare si noi....Nenii astia doi si-au tras o sfanta pozitie, deschisa teoretic...practic insa, nenea Vadim de ce tii manutele stranse acolo?Ce te nelinisteste nenea Vadim?Ascunzi ceva? Emotiile ti-au dictat postura asta cumva? Ioi....am descoperit ca te intimideaza Jiji care va sa zica...Bibe, bine...hai sa nu fiu rea si sa va apreciez zambetul,fortat de se vede de la o posta....da zambim monser ca doar suntem doua personaje sincere si curate care o sa-i maturam pe toti hotii aia din guvern...
Eu personal stau si ma gandesc acum daca chiar merita sa merg la vot pe 7 ale lui Iunie...O sa vad din nou ce am mai vazut si altadata...dupa alegeri o sa faca tot felul de aliante ciudate,de parteneriate Stanga-Dreapta...In cazul asta daca eu votez, sa zicem, cu dreapta si ea face parteneriat cu stanga...la ce sa mai votez?Oricum nu o sa ajunga In parlamentul Euro cine o sa vrem noi,ci cine o sa le dicteze lor parteneriatele...
Pana pe 7 ramane sa ma decid...

Un comentariu:

  1. ai gasit pana la urma.stiam eu ca nu te vei putea abtine sa nu publici ceva despre subiect:))

    RăspundețiȘtergere